NIVEA Care – lekki krem przeciwzmarszczkowy – test.

Jakiś czas temu zgłosiłam się w Klubie Nivea do testowania nowego kremu do twarzy. Udało mi się i otrzymałam swój krem.

Oczywiście nie muszę Was przekonywać że na niego czekałam 🙂

Krem w plastikowym jak zawsze słoiczku o pojemności 50 ml. Nadaje się do każdego typu cery. Zawiera filtry UV, witaminę E ma właściwości przeciwzmarszczkowe.

Krem ma leciutką konsystencję i bardzo przyjemny zapach – tak jak to zawsze u NIVEA. Lubię zapach kremów Nivea. Są świeże, nie drażniące, przyjemne i charakterystyczne dla tej właśnie marki. Dla mnie to taki znak rozpoznawczy 🙂Łatwo się rozprowadza na skórze i wchłania. Działa kojąco i wygładzająco.Skóra staje się jedwabiście gładka i miękka. Przyjemna w dotyku.Krem nie zostawia tłustych śladów. Nic tak mnie nie irytuje jak tłuste plamy po nałożeniu kremu :/

Właściwości kremu przydały mi się w sytuacji kiedy spaliłyśmy się z córką troszkę na słońcu. Pod ręką miałam akurat krem Nivea Care lekki krem przeciwzmarszczkowy. Posmarowałam córki plecy i ramionka i naprawdę szybko ukoiłam jej dyskomfort powtarzając tę czynność jeszcze zaledwie 2 razy później. Sama też zaaplikowałam sobie dawkę kremu na spieczone uda i zachwycona byłam tym, że wchłonął się szybko, wygładził skórę, ukoił pieczenie i szybko przyniósł ulgę dzięki zawartej witaminie E.

Krem jest dość wydajny. Opakowanie poręczne – super, ze mieści się w damskiej torebce i można go mieć pod ręką. Nadaje się nie tylko na delikatną skórę twarzy ale doraźnie na dłonie kiedy braknie nam kremu do rąk lub będąc w plenerze potrzebujemy szybkiego nawilżenia wysuszonych dłoni. Szybko się wchłania, ewidentnie odżywia i nawilża skórę i jest to efekt natychmiastowy. Wygładza ją i nie pozostawia lepkiej warstwy. W te upalne dni które ostatnio nas rozpieszczały stanowi również doskonałą ochronę. Przed wyjściem z domu smarowałam twarz i szyję kremem NIVEA Care lekki krem przeciwzmarszczkowy. Przypominam, że posiada ochronę w postaci filtrów UV, dzięki czemu chroni naszą skórę przed nadmiernym promieniowaniem.

Ja NIVEA Care, przeciwzmarszczkowy krem do twarzy daję 10/10. Jestem bardzo zadowolona. Krem kosztuje około 15 zł za 50ml. Dostępne są również pojemności większe – 100ml.

Miałam już tę przyjemność testować NIVEA lekki krem odżywczy i uważam że marka NIVEA nie odchodzi do lamusa. To marka z wieloletnią tradycją, ciągle się rozwija a jej produkty są coraz lepsze.

Ja polecam. Sprawdziłam na sobie, na twarzy, na dłoniach, na nogach….jest świetny! Kolejny super krem od NIVEA. Dziękuję 🙂

Dodaj komentarz